Gruppetimer i Sola Arena Høsten 2021

Reserver tid med Folkekortet

Slik ser høstplanen ut hos oss!

Bli med på gruppetimer i helt ferske lokaler –  Alle timene er tilgjengelige med Folkekort, Klippekort og Dagspass!

Du kan lese mer om hver time under, eller booke deg inn på en gruppetime her

 

Spinning-timer

  • RaceSpinn Progresjon – venter et sykkelritt til våren?

I RACESPINN progresjon bygges du opp gradvis, i et trivelig miljø med likesinnede uansett målsetning.

Denne timen passer alle, uansett utgangspunkt.

Innhold og intensitet har spesifikt formål og varieres i blokker gjennom halvåret, slik at du skal oppleve å være godt beredt til en ny sykkelsesong.

 

  • HiitSpinn – en kort og intensiv time

HiitSpinn er en gruppetime som legges opp til å være av lik intensitet hver gang. Her får du en kort økt med intervaller der du er oppe i høy puls.

En rask og intensiv time, bygget opp i flere korte intervaller. Passer alle uansett nivå.

 

  • RestSpinn, Virtuell – Restitusjonens time

Å trene restitusjon er noe man ofte nedprioriterer, men det å ta seg tid og faktisk sykle roligere kan gjøre underverker for både kropp og sinn.

Denne timen er virtuell. Dvs. uten instruktør. Vi setter på en film (treningsprogram) som leder deg gjennom 60 min. med restituerende spinning.

Passer alle uansett nivå.

 

  • Rise&Shine Spinn – Jakten på godfølelsen

Denne timen legges opp med tilnærmet lik intensitet hver gang. Programmet og musikken vil variere. Her går vi for godfølelsen og koser oss med å kjenne at kroppen virker og musikken driver.

En god ‘retro’ spinningøkt. Passer alle uansett nivå!

Bosu Basis & Bosu Intervall

  • Bosu Basis – styrke og fleksibilitet

Styrke og mobilitetstime på bosu, hvor det fokuseres på å øke styrke og fleksibilitet i kroppen for en god hverdag.

Dette er en skånsom trening av hele kroppen, hvor bruken av bosu gjør at kroppen aktiveres mer enn normalt i de ulike øvelsene.

Passer alle uansett nivå.

 

  • Bosu Intervall

Kondisjon, balanse og styrke i intervaller. Vi jobber både med og uten bosu, og bruker kroppsvekt og strikker i styrkeøvelsene. Her jobber du motorikk, styrke, kondisjon og balanse.

Passer for alle – men er du nybegynner må du ta det litt gradvis. Dvs. legge inn pauser selv.